WIE WIL ER MEE VISSEN???

Woensdag, 6 oktober 2021

HSV HAAKSBERGEN heeft zich geplaatst voor de Finale ONK Clubs 2021 (vrije hengel) op Zaterdag 30 oktober 2021. Deze wedstrijd wordt gevist aan het Noord Hollandskanaal in West Graftdijk.

Het is belangrijk zijn om zoveel mogelijk deelnemers te hebben. Er mogen maximaal 15 deelnemers mee doen aan deze wedstrijd.

Loten en aanvangstijd nog niet bekend!!
Opgave: Hengelsport Hennie Kruidenier, Haaksbergen. 053-5723679 of info@hsvhaaksbergen.nl

Wij als HSV Haaksbergen willen er voor zorgen dat deze wedstrijd een groot succes wordt. Dit kan echter alleen lukken als wij voldoende vissers bij elkaar krijgen.

✅Delen wordt gewaardeerd✅