Willy Blom winnaar 1e wedstrijd HSV Haaksbergen.

Maandag, 4 april 2022

De competitie is weer van start gegaan. Er hebben zich voor dit jaar 25 deelnemers opgegeven die aan deze competitie mee willen vissen.

Tijdens de 1e wedstrijd waren er 20 deelnemers aanwezig en dat is een geweldig aantal. De 1e wedstrijd zou worden gevist aan het Twentekanaal bij de Lonnekerbrug. Maar door werkzaamheden aan het kanaal kon dit helaas niet doorgaan en werd de wedstrijd verplaatst naar het Twentekanaal in Lochem Vak C.
De vangsten zijn al niet bijzonder aan het Twentekanaal maar de koude nachten voor de wedstrijd zorgden ervoor dat het deze keer echt bagger was.
Willy Blom won de wedstrijd ruim met 3260 gram. Zijn vangst bestond uit baars en donderpadden.
Michael ter Horst won het A vak en wist een aantal voorntjes te vangen en kon 1120 gram aanbieden.
In vak C ving Joram Brehen 1 voorn van 510 gram en won hier in vak C.
De overige vangsten waren voornamelijk donderpadden en baarsjes.

De volgende wedstrijd wordt gevist op 24 april aan de Scholtenhagenvijver.