Uitslag 2e wedstrijd Senioren

Maandag, 25 april 2022

Andreas Botscher, Joram Brehem en Willy Blom winnaars 2e competitie wedstrijd.

Afgelopen zondag werd de 2e wedstrijd gevist aan de Scholtenhagenvijver in Haaksbergen. Er waren 20 deelnemers aanwezig en zij werden verdeeld over de 2 vijvers. De grote vijver werd opgedeeld in vak A en B en de kleine vijver werd vak C.
De vangsten waren op een aantal plekken na ronduit bedroevend. Bijna alle vissers die op een steiger zaten wisten een visje te vangen. Degene die niet op de steiger zat wist op een enkeling na geen enkele beet te krijgen. Waarschijnlijk lag dit aan het heldere water. Het water was binnen een week zo helder geworden dat je met een polariserende bril op bijna 10 mtr de bodem nog kon zien.
In vak A ving Willy Blom een karper en won zijn vak met 4100 gram. Ook Joram Brehen wist een karper te vangen. Ook hij won zijn vak met 4310 gram. In vak C was Andreas Botscher de winnaar. Andreas ving een karper en een aantal voorns en had een totaal gewicht van 4310 gram.
Klik op de site voor de totale uitslag.