De leden van HSV HAAKSBERGEN flikken het weer💪💪💪.

Maandag, 19 september 2022

Op 17 september werd de finale van het federatief Clubkampioenschap aan het Beukerskanaal gevist.

Acht leden van HSV HAAKSBERGEN hebben deelgenomen en hebben de 1e plaats behaald🏆🏆
Wederom een topprestatie van Willy Blom, Michael ter Horst, Gunter ter Horst, Mick Heyermann, Joram Brehen Roger Lickfeldt, Jan Bouwhuis en Tonnie Amelink.
Door deze prestatie kunnen ze deelnemen aan het NEDERLANDS CLUBKAMPIOENSCHAP aan het Noord-Hollands kanaal op 29 oktober.
Namens het bestuur van HSV HAAKSBERGEN gefeliciteerd en heel veel succes op het NK.