Herman Ruiters winnaar laatste competitiewedstrijd.

Maandag, 17 oktober 2022

Afgelopen zondag werd de laatste wedstrijd gevist aan het Twentekanaal in Lochem. De belangen waren groot voor want er konden nog een aantal deelnemers de competitie winnen.

Maar zoals vaker dit jaar liet het Twentekanaal zich weer van zijn slechtste kant zien.
Herman Ruiters zat in vak C en wist maar liefst 1830 gram aan donderpadden te vangen en won hiermee de wedstrijd. In Vak A werd gewonnen door Tonnie Amelink. Tonnie ving 1430 gram. In vak B ving Thijs Assink 1000 gram aan donderpadden en behaalde hier de 1e plaats.
Voor de complete uitslag ga naar www.hsvhaaksbergen.nl
Alle uitslagen worden nog nagekeken en tijdens de jaarvergadering op 3 november worden de winnaars bekend gemaakt.