Michael ter Horst winnaar 1e competitiewedstrijd HSV Haaksbergen.

Maandag, 15 april 2024

Gisteren werd de 1e competitiewedstrijd van HSV Haaksbergen gevist. 36 deelnemers hadden zich opgegeven en met dit deelnemersveld gaat het een mooie competitie worden.

Er werd gevist aan het Twentekanaal vanaf Almen tot de sluis in Eefde. Het parcours is ruim 1800 mtr. En de stekken waren een eind uit elkaar. Het parcours was verdeeld in 3 vakken.
De vangsten aan het Twentekanaal zijn de laatste jaren al erg wissel vallend en ook deze keer was het niet eenvoudig.
Vak A werd gewonnen door Arno van Lieshout. Arno ving 4250 gram. Het B vak was over het totaal iets beter en mat 4147 wist Maikel ter Huurne nipt zijn vak te winnen. In vak C ging Michael ter Horst met de winst er vandoor en had het hoogste totaal gewicht van 5580 gram.
Voor de complete uitslag ga je naar wedstrijduitslagen.
De volgende wedstrijd word gevist aan het Beukerskanaal in Giethoorn. Binnenkort meer info over deze wedstrijd.